نیم صفحه اول کارگزاران و اراده معطوف به فرهنگ

 چهارشنبه همین هفته روزنامه کارگزاران تیتر اول خود را به زعم بنده به تکان دهنده ترین خبر سال ، طی ۲ ماه گذشته معطوف کرده بود : مستضعفینی که نوزادانشان را می فروشند ! فقر ، چقدر از این واژه تنفر دارم .

 از سال ۷۶ در جریانات دانشجوئی کشور فعال بودم ، در مطبوعات و احزاب اصولگرا فعالیت کردم ، از سیاست هر دو جناحش را دیدم ، هیچ چیز چنگی بدل نمی زند .

 می خواهم تغییر روش دهم ، اقتصاد در ایران یعنی ۷۵٪ سرمایه در اختیار دولت که از سال ۷۶ تا کنون حداقل بلحاظ اقتصادی چپگرا است و ۲۵٪ هم چنان هرج و مرج و شرایط بدی است که شاید بی شباهت به سیاست نباشد . عطایش را به لقایش می بخشیم .

 لاجرم در همین صبحی که ۲۸ ساله می شوم ، از سیاست به آرامی کنار می کشم و به فرهنگ پناه می برم ، شاید فعالیت در حلقه محدود دانشجویان کنشگر انقلاب فرهنگی دوم باعث این انقلاب ( درونی ) بسوی فرهنگ شده است ، نمی دانم ! ولی ، می خواهم اراده ای معطوف به فرهنگ داشته باشم ، شاید هم توان آن را نداشته باشم و موفق نشوم ، نمی دانم !

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید نورمحمدی دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 10:18 ب.ظ http://saeedn.persianblog.com

سلام
مشتاق دیدار برادر. مدتی یه ازتون بی خبرم. خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون. فکر کنم مدت زیادی همدیگرو ندیدیم. راستی ار دوستان صدچهره خبر ندارید؟

آقاجانپور پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.rejal.blogsky.com

من مدتها است که اظهار تمایل برای دیدار کرده ام ، تلفن تماس من را آقای شریفی دارند ، سعی می کنم ، تلفن تماس شما را از ایشان بگیرم ، در ضمن صاحبان صدچهره احتمالا اصولگرا نیستند ، پس چرا احوال آنها را از من می پرسید ؟

سعید نورمحمدی جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://saeedn.persianblog.com

راستش از این پستت کمی جا خوردم. انتظار نداشتم. نمی دانم این عرصه سیاست تا کی می‌خواهد با جوانان معتقد و آرمانخواه به نحوی رفتار کند که صحنه تنها برای برخی اپورتونیست آماده شود. شاید هم حق با شماست که برخی عرصه های اساسی را رها کردیم و .......
در ضمن خودتون هم میگید دوستان صدچهره احتمالا اصولگرا نیستند. احتمالا اصلاح طلب هم نیستند.

سعید نورمحمدی جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

خبر درخواست انقلاب فرهنی را بعد از گداشتن کامنت خواندم. ایت اتفاق هرگز نخواهد افتاد ولی اگر بیفتد مطمئن باشید کنترل آن از دست شما خارج خواهد شد. امیدوارم این انگیزه تهوع آور حذف کامل افراد غیر هم فکر از عرصه روزی از ذهن همه ما حذف شود.

آقاجانپور یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.rejal.blogsky.com

من هم نظرم همین است که این اتفاق اگر قرار است که رخ دهد ، تعریف شده و مهار شده رخ دهد و خصوصا در مقطع کارشناسی و دانشگاه آزاد اسلامی قایل به هسته های گزینش نیستیم و حتی معتقد به تسهیل قوانین انضباطی هستیم . دانشجو باید اشتباه کند و نباید حذف شود . اگر قرار است حذف شود ، بهتر است که اصلا جذب نشود ، البته نه در مقطع کاردانی و کارشناسی که باید بدلایلی آزادی عمل بیشتر مهیا شود . بطور خلاصه با گزینش موافقم ولی با حذف نه . تازه این هم شرایط خاص خودش را دارد که باید در آینده توضیح داده شد . چرا انقلاب فرهنگی ، همه را یاد کمیته انضباطی می اندازد ، عرصه های فرهنگی مورد نظر ما وسیع است ...

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد