وبلاگ صد چهره

  صد چهره نام وبلاگی است که در کمتر از یکسال توانست که از مطرح ترین وبلاگهای فارسی در حوزه های جوانان و سیاست گردد . این وبلاگ توسط عده ای از جوانان عضو یک حزب اصلاح طلب و با همکاری برخی از اعضای جوان احزاب دیگر ، مدیریت می شود .

 ۶ ماهی است که عده ای از بظاهر دوستان اصولگرا و اصلاح طلب ، بهر شکل ممکن ، عقده های شخصی و اجتماعی خود را بدینوسیله و با نامهای مستعاری چون نوچه ، قاف ، منتقد ، ناشناس و ... به شکلی با توهین به امثال بنده ، آقای دلاویز ( عضو حزب کارگزاران سازندگی ایران ) ، آقای شفیعی ( عضو حزب اعتدال و توسعه ) و ... به نمایش گذاشته اند . ضمنا ، با گذاشتن کامنتهایی قلابی از طرف هیات داوری وبلاگ یا بنده حقیر و دیگر جوانان ، اقدام به تخریب شخصیت دیگران می نمایند . از دستگاههای دولتی نظام جمهوری اسلامی ، جدا خواهشمندم که بهر نحو ممکن زمینه چنین شیطنتهای سیاسی خطرناکی را امحاء نمایند .

 نکته : نوک تیز پیکان حملات تخریبی اعضای برخی احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در وبلاگ صدچهره ، بطور ویژه ، بسوی جوانانی معتدل و اعتدال گرا می باشد که نشان از ماهیت خطرناک گرایشهای افراطی ایشان ، در حال و آینده ، برای نظام جمهوری اسلامی دارد . لازم بذکر است که شماره تلفن منزل یا محل کار افرادی چون ش. ، ج. ، شر. و ... توسط وزارت فاوآ قابل شناسائی بوده است و در صورت لزوم پرده های مصنوعی دوستی میان امثال بنده و ایشان کنار خواهد رفت . در پایان لازم است که هرگونه فعالیت خود را در مدیریت این وبلاگ ، شدیدا تکذیب کنم ، از آنجا که عده ای از بظاهر دوستان می کوشند ، چنین مطلبی را شایع کنند ، لعنت خدا بر شیاطینی که در لباس دوست ، از هیچ دشمنی دریغ نمی کنند .

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 04:22 ق.ظ

دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستی لینک من رو بزار تو سایت و لینک وبلاگت رو تو بخش نظرات وبلاگم برام بفرست
لینک من:www.starpic.blogfa.com
موضوع:
عکس بازیگران و خوانندگان ایرانی

خیلی سریع لینکت رو اضافه می کنم
منتظر هستم

دوست سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

شاخه جوانان حزب موتلفه در بیرجند وبلاگی دارد که اصلا با مواضع حزب همخوانی ندارد
لطفا پیگیری فرمایید
http://www.nasle-bidar.blogfa.com

مسطفی رسته مقدم چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://newdialog.blogfa.com/

ایشان و همه دوستان خوب هستند، شما رو به راهید؟

ستاریان شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.mohredel2.blogfa.com/

سلام
خیلی آرام ومتین می نویسید گرچه با نظرات شما موافق نیستم ولی متانتتان قابل احترام است

منبع آگاه دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

مرتیکه مسخره کردی؟ همه می دونن این وبلاگ کار تو. چرا فیلم بازی می کنی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد