استعفاء و خودداری از تداوم فعالیت

بسم الله الرحمن ارحیم

اعضای شورای محترم مرکزی جامعه جوانان متحد اسلامی

 سلام . همانطور که مستحضر اید ؛ بیش از یکسال پیش ، پس از دعوت به همکاری از آقایان 1 فرید شهاب 2 سجاد اکبری 3 میثم نیکفر ، که از همراهان صدیق بنده بودند و اخلاقشان را بیش از دیگران می پسندیدم ، بر آن شدیم که " جامعه اسلامی جوانان " را بنا بگذاریم . پس از مباحثات فراوان ، بدلایلی پسوند اسلامی را به انتهای عنوان تشکل انتقال دادیم ؛ بدین شکل " جامعه جوانان متحد اسلامی " شکل گرفت . از ابتدا ، برخی مدعوین به جمع جوان ما ، بنای مخالفتها نهادند که منجر به کناره گیری بنده از ریاست هیات موسس " جامعه جوانان متحد اسلامی " شد و بالتبع ، برادر میثم نیکفر ، علیرغم مخالفت خودشان ، بنا بنظر بنده و برادر سجاد اکبری ، بعنوان دبیرکل ، مورد پیشنهاد واقع شدند . سرانجام ، دشمنیها در حق بنده ، چهره کریهی از اینجانب ، در جناح اصولگرا ترسیم کرد . این همه ، باعث شد که به خواسته دیگران ، قائم مقامی تشکل مذکور را نیز ، به برادر فرید شهاب ، واگذارم و بنا به نیاز ، دبیر اجرایی آن تشکل گردم . لکن ، با توجه به جفاکاریهای یکسال گذشته و خصوصا اقدامات بی ادبانه هفته جاری و بویژه روزهای اخیر ؛ با اعلام تغییر مواضع ، ضمن تداوم عضویت در جناح فوق الذکر ؛ بدلیل فقدان انگیزه ، صرفاً از تداوم فعالیت خودداری میکنم . ضمناً ، بر اعتقاد خود به جریان حزب الله پافشاری میکنم . این عریضه ، فقط بمنزله استعفاء از مسئولیتهای دبیراجرایی و معاونت پژوهش و گسترش " جامعه جوانان متحد اسلامی "  و همچنین عدم حضور در جلسات حوزه 44 گروه موسوم به موتلفه اسلامی می باشد . بدیگر سخن اینکه ؛ از این پس ، در " جامعه جوانان متحد اسلامی "  ، تنها عضو هیات موسس و شورای مرکزی خواهم بود و همچون برخی ، فقط عضوی از تشکلهای جبهه اصولگرایی می باشم . در پایان ، مراتب نفرت خود را از آنان که از انجام هر سیئه ای در حق بنده فروگذار نکردند ، به درگاه الهی اعلام می کنم . و لا تحزن علیهم و لا تکن فی ضیقٍ مما یمکرون ( نمل 70 )

علی آقاجانپور

پنجشنبه 8 آذر 1386

نظرات 2 + ارسال نظر
ناظر یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

بابا تودیگه کی هستی ، اگه من جای اعضای شورای مرکزی جامعه جوانان بودم تو را از اونجا اخراج میکردم ، چون علاوه براینکه سیاسی نیستی ، اخبار داخلی تشکیلاتتون رو هم علنی میکنی .... الخنگ و ماوقع ؟

جناب محترم فرید شهاب که در وبلاگ صد چهره هم با نام مستعار ناظر مزخرف می نوشتید ، شما که عضو شورای مرکزی و حتی قائم مقام آن تشکل هستید ، البته خیلی هم سیاست باز تشریف دارید و فکر می کنید که همه تشکیلات ها باید مثل سازمان منافقین مخوف باشند و اخبار داخلی آنها همواره مخفی باشند ، خنگ شما هستید که اصلاً ، نمی دانید که کار تشکیلاتی مخفی را در وزارت کشور ثبت نمی کنند . لطفاً دیگر در وبلاگ حقیر ، مزخرف ننویسید .

فرید شهاب یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

با سلام و احترام :
مرقومه درج شده در وبلاگ جنابعالی مورد تایید نمی باشد و صحت و سقم اتفاقات بدین شکل نبوده است ، لذا اینجانب بعنوان رییس هیئت موسس جامعه جوانان متحد اسلامی خطاب به خوانندگان عزیز اعلام میدارم :
مطلب درج شده در این وبلاگ شخصی برآمده از اوهام و تفکرات منفی نگارنده است و واقعیت ندارد .
والعاقبة للمتقین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد