می خواهند که صدای فاطمه رجبی را خفه کند ؟

 این مقاله می کوشد که شخصیت 4 چهره سیاسی و فرهنگی سالهای اخیر کشور اسلامی ما را بیشتر ، روشن سازد :

1.     آیت الله علی دوانی

 مرحوم آیت الله علی دوانی ، مورخ و مجتهد ایرانی که از شاگردان مرحوم امام خمینی (ره) علیه بود ، عضو مجمع روحانیون مبارز بودند . ایشان ، از مورخین اسلامی طراز اول کشور بودند که چندی پیش ، برحمت ایزدی شتافتند .

2.     فاطمه رجبی

 فاطمه رجبی ، فرزند آیت الله علی دوانی هستند . ایشان در دوران موسوم به اصلاحات ، بدلیل آنکه پیام دوم خرداد را درک نکرده بودند ، از تدریس در دبیرستانها ، منع شدند . وی مدرک کارشناسی حقوق خود را پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، از دانشگاه تهران اخذ کرد . همکنون ، ایشان مهمترین وبلاگ نویس جریان اصولگرائی کشور محسوب می شد .

3.     دکتر غلامحسین الهام

 دکتر غلامحسن الهام ، حقوقدان برجسته مسلمان و وزیر دادگستری و سخنگوی دولت می باشند . ایشان ، در یکی از حاشیه های جنوبغربی شهر تهران ، در کمال قناعت و سادگی ، زندگی می کنند . حال اینکه ، به شهادت بسیاری علمای علم حقوق ، از مدرسین برجسته حقوق دانشگاه تهران ، در نیم قرن اخیر ، هستند . همسر ایشان ، خانم فاطمه رجبی هستند .

4.     حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی

کارمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی که بعدها به معاونت برونمرزی این نهاد منصوب شد . وی ، در دوران وزارت محمد خاتمی بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت او را برعهده داشت . پس از آن و در دوران موسوم به اصلاحات ، ابتدا رئیس دفتر رئیس جمهور و سپس معاون او شد . وی ، عضو مجمع روحانیون مبارز است . او مهمترین وبلاگ نویس جریان اصلاحطلبی کشور محسوب می شود . وی و برخی دیگر از همفکران اصلاحطلب اش می کوشند تا با خفه کردن صدای فاطمه رجبی ، آزادی بیان را در عرصه های سایبرنتیک ، بخصوص وبلاگ نویسی ، محقق سازند ! وی ، از طریق سوء استفاده از آشنائی با خانواده آیت الله علی دوانی و دانستن نقاط ضعف و قوت شخصیتی ایشان ، توانست که بیشترین فشارها را بر یکی از فرزندان شجاع این خانواده ، سرکار خانم فاطمه رجبی ، وارد سازد . چندی است که محمدعلی ابطحی ، سناریو جدیدی را برای خفه کردن صدای خانم فاطمه رجبی برگزیده است ؛ سناریوئی که همکنون ، هر روزه ، بخشی از آن را شاهد هستید .

 ضمن احترام به تمامی افراد مذکور در فوق ، بخصوص شخص آقای ابطحی ؛ علت نگارش این مقال ، بی پروائی جوان اصلاحطلبی بود که در کمال وقاحت ، قره العین بابی مسلک را به یکی از اصولگرایان نسبت داد و اصولگرائی را فرقه ای ساخته و پرداخته ی امپریالیسم دانست . براستی ، چه کسی نوکر امپریالیسم ( آمریکا ) است ؟ همان کسانیکه با شعار آزادی بیان و مشارکت سیاسی ، می خواهند که صدای فاطمه رجبی را خفه کنند و بسیجیان را از حق مسلم مشارکت اجتماعی شان محروم سازند ، حال آنکه حضرت امام خمینی (ره) ، بصراحت ، فرمودند که رهبر این مملکت ، جوان 13 ساله ای بسیجی است . ( واقعاً ، چرا عده ای از اصلاحطلبان از بسیجیان چنین می هراسند که در خوابهایشان هم ، کابوس بسیجیان را می بینند ؟ ) کسانی که بسیجی را چکمه پوش می نامند و اصولگرائی را بهائیت . ننگ بر ایشان باد .

 

 در همین خصوص نگاه کنید به :

 

بامشاد اصلاحات (به قلم آرش پاک اندیش) : http://www.safirr.blogfa.com/post-80.aspx

بامشادیسم (به قلم سجاد اکبری) : http://farzande-enghelab.blogfa.com/post-5.aspx

معماران عصر تباهی (به قلم قاسم علیم) : http://farhangi2.blogfa.com/post-24.aspx

 

و همچنین به :

سوژه داغ ( امید معماریان ) : http://www.memarian.info/?id=-168120830

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسی سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://yasi20.blogfa.com

سلام
روشنگری جالبی بود

alireza7sale چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.alireza7sale.blogfa.com

khobiye weblage to ineh ke az hame joor tafakooo va aghideiii ina link va matlab hast...affarin...moafagh bashi...manam be rooozam...sar bezan

سعیدنورمحمدی چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام. من عضو فعال بسیج مسجد امام حسین هستم و عضو گردان عاشورا. شدیدا هم اصلاح طلبم. همانقدر که به اصلاح طلب بودن افتخار می کنم به بسیجی بودنم. مثل بعضی ها هم منافع شخصی خط قرمزم نیست که یک روز درخواست همکاری در یک حزب اصلاح طلب را داشته باشم و یک روز با این ادبیات سخیف در مورد کسانی حرف بزنم که مورد اعتماد امام بودند. و یک روز هم ادعا کنم به من فشار می آورند که این چرندیات را بگویم. واقعا برایتان متاسفم اقای آقاجانپور.

سلام سعید جان ، بازهم ، در قضاوت عجله کردی . من همه چپی ها را با یک چوب نمی رانم .اینرا بیش از یک سال است که خودتان هم می دانید . ثانیا من همکاری فرهنگی محدودبا هر شخصیت حقیقی یا حقوقی حزب الهی را می پذیرم ، حتی اگر اصلاحطلب باشد . بعد هم از کی تا بحال، آقایان مورد نظر شما در این مقال ، مورد تائید امام خمینی (ره) بودند . لطفا مستند صحبت کنید . رابعا ، سلا علیکم . در ضمن ، غرض از مطلبم این بود که کسی را با چوب بهائیت و امپریالیسم از در بیرون نکنیم . اگر هم عذر خواهی طرف را بشنوم ، مطلب مورد بحث را از وبلاگ ام پاک می کنم . اینقدر هم جوشی نباش ، سعید جان . کمی تامل کن .

امید چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://adatmikonim.blogfa.com

عزیز من شما کمی به کمونیست ها تاسی کن، اگر نظرم رو درست و بی تعصب می خوندی و حین خوندنش به ناخودآگاهت رجوع نمی کردی؛ هیچ وقت طنز رو مسخره متوجه نمی شدی!!! البته تو این یه مورد باهات موافقم ولی نمی خواستم بهت توهین کنم! راجع به فاطمه رجبی هم فکر نمی کنم کسی به اندازش به هر که خواسته توهین کرده باشه! مسخره نیست که کسی بخواد از همچین موجودی حمایت کنه؟ اگر مسلمان نیستی آزاده باش عزیزم و بی تعصب راجع به افراد بنویس!

محبوبه آب برین پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

مردن از آداب فراموشی است


نان روزانه به روزاست بیییییییییییییییییییییییا

نمی دانم که چرا اینروزها همه با من از مرگ می گویند . چه خبر شده است ؟ چرا نباید زندگی کنیم .

سعید پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://saeedn.persianblog.ir

( واقعاً ، چرا اصلاحطلبان از بسیجیان چنین می هراسند که در خوابهایشان هم ، کابوس بسیجیان را می بینند ؟ )
یک بار دیگه مطلبی رو که نوشتی بخون

از تذکرتان ممنونم . اصلاح شد . اگر اصلاح دیگری لازمست ، لطفا ، مجددا توصیه فرمائید .

امید جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 03:14 ق.ظ

?

یه تنها جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.ottelo.veb.ir

عالی بود . به ماهم سربزنید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد