سال ۱۳۸۶

سال 1386
نظرات 5 + ارسال نظر
سفیر مسلمان سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.safirr.blogfa.com

از آن روزی که عفریت جنگ سربرآورد و افق ها را تیره و تار نمود بیش از 25 سال است که می گذرد. در تمام این مدت چه سالهایی که دشمن پای ما را ناخواسته به دایره جنگ کشید و چه سالهای بعد از آن ، دنیا هیچگاه با زبان عدالت و بی طرفی با ملت ما سخن نگفته است....(( ادامه مطلب در وبلاگ www.safirr.blogfa.com))

سفیر مسلمان شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.safirr.blogfa.com

در سالیان موسوم به اصلاحات موجی در کشور برخاست که امروزه حتی معارضان آن را هم مجبور به گریز از مواجهه و تغییر موضع ولو در ظاهر کرده است. اگر روزی فلان روزنامه نگار افراطی به عنوان قهرمان بر سر و دست افراطیون قرار می گرفت و در مصاحبه با نشریه آلمانی تاگس اشپیگل لاف می زد که «[امام] خمینی به موزه تاریخ سپرده خواهد شد» و اگر روزی در این مملکت استراتژیست های افراطی حرف در کام برخی فعالان جنبش دانشجویی که مدعی اصلاحات بودند می گذاشتند تا شاید خروج از حاکمیت، رفراندوم علیه جمهوری اسلامی، تغییر قانون اساسی و... عملیاتی شود، امروز همان تندروهای همداستان شده با استراتژیست های اروپایی و آمریکایی غوطه ور شده در اوهام خویش در پی برافروختن اجاق افراطی گری کور و مخملی در نهاد مقدس دانشگاه اند.
ادامه مطلب در وبلاگ :
www.safirr.blogfa.com

۰۰۷ چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.farahmand.blogfa.com/8612.aspx

وبلاگ خبرنگار خبرگزاری فارس را ملاحظه کنید. واقعا باید به مدیران این خبرگزاری اصولگرا دست مریزاد هم گفت !!
http://www.farahmand.blogfa.com/8612.aspx

هادی حبیبی پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://goftmaneeslahat.blogfa.com

سلام
سال نو بر شما هم مبارک. با تشکر از شما منظور شما را از ایده کلی من و آقای پاک اندیش متوجه نشدم تا بتوانم درمورد بهتر بودن ایده کلی آقای پاک اندیش اظهار نظر کنم.

سفیر مسلمان پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://safirr.blogfa.com

بر تک تک حاملان این جنبش واجب است که با عبرت گرفتن از احوال گذشتگان و تدبر در علل شکست آنان خط مشی ای مطابق با مشکلات و تواناییهای خود ارائه دهند. نه آنکه صرفا با چپ رویهای پوچ و بی‌مورد گرهی به گره‌های جامعه بیفزایند. گره خوردن حرکت دانشجویی با حرکت ملت امری مهم و غیر قابل اجتناب است.

جنبش دانشجویی به منظور آگاهی‌بخشی نسبت به شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف اجتماعی مسوولیت ویژه‌ای دارد.
ادامه مطلب در وبلاگ :
www.safirr.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد