سه پرده از یک جنایت

 هفته نامه یالثارات الحسین ، ارگان رسمی گروه انصار حزب الله ، در شماره ۴۸۲ خود ، تحت عنوان پشت صحنه حزب کروبی ، مصاحبه مفصل و جنجالی را از آقای آرش پاک اندیش ، روزنامه نگار ، انجام داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست . بر آن شدم که با اشاره به بخشهای تکان دهنده ای از این مصاحبه مطبوعاتی ، دو پرده دیگر از عملیاتی سیاسی که به حق ، باید که آن را جنایت در حق ملت نامید ، افشاء کنم . با هم ، مروری می کنیم بر ۳ پرده از جنایت جبهه مشارکت ملی در حق مردم کشور عزیزمان :

  • خلاصه ای از گفتگوی آرش پاک اندیش با هفته نامه یالثارات الحسین
  • نظراتی در خصوص نفوذ مشارکتی ها در روزنامه اعتمادملی
  • مثلث جبهه مشارکت ملی ، روزنامه اعتمادملی و تسخیر فضای مجازی

 در ابتدا ، خلاصه ای از مصاحبه آقای آرش پاک اندیش را با هفته نامه یالثارات الحسین بخوانید :

ادامه مطلب ...

ثبات فرهنگی و تلاطم اقتصادی

 تغییرات ، یک اصل است . این اصلی صحیح است .

 اما ، هیات دولت احمدی نژاد را باید که هیات دولت تغییرات دانست . تغییراتی که بیشتر از همه وزرای اقتصادی و کمتر از همه وزرای فرهنگی را شامل شده است .

حوزه

تعداد وزرای ترمیمی

درصد

اقتصادی

۳ ( اقتصاد - رفاه ـ تعاون )

۶۰٪

سیاسی

۲ ( کشور - دادگستری )

۴۰٪

اجرائی

۳ ( نفت - صنایع - راه )

۳۸ ٪

فرهنگی

۱ ( آموزش )

۳۳٪

ادامه مطلب ...

جامعه باصطلاح اسلامی دانشجویان

 اولین انشعاب رسمی از دفتر تحکیم وحدت را ۵ دانشجو ، با مراجعه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ، شکل دادند . بدین نحو بود که جامعه اسلامی دانشجویان شکل گرفت . تشکلی که در ابتدا ، در کنار موتلفه اسلامی ، جامعه اسلامی مهندسین و ... قرار گرفت و تشکلهای اسلامی همسو را شکل دادند . اما ، در دوران موسوم به اصلاحات ، فضای مسموم دانشگاهها ، اثر سوء خود را بر این تشکل دانشجوئی نهاد و ظهور حزب تمدن اسلامی و ائتلاف چکاد آزاد اندیشان ، جبهه پیروان خط امام و رهبری را جایگزین تشکلهای اسلامی همسو کرد . تا آنکه ۳ گرایش متفاوت در جامعه اسلامی دانشجویان بروز نمود : گرایش موجود که بسوی موتلفه اسلامی و سایر تشکلهای اسلامی همسو بود و گرایش جدیدی که تمایل به جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی داشت و سرانجام ، گرایش نحیفی که به خط فقاهت در میان جوانان اصولگرا معرف شد . آشکار است که پیروزی به گرایش جدید حامی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی رخ نمود و آغاز بیراهه ای در جامعه اسلامی دانشجویان شکل گرفت که وضعیت موجود ، حاصل تداوم همان راه است .

ادامه مطلب ...