لنگه کفش برای رئیس جمهور (مرگ بر آمریکا)

 16 آذر 1375 خورشیدی ، دانشگاه تهران ، محمد خاتمی ، اعتراضات گسترده دانشجویان ، تهدید به اخراج دانشجویان از مکان سخنرانی رئیس جمهور ، اعلام عدم رضایت دانشجویان از عملکرد دولت . 

 کمی بعدتر ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران ، درهای مکانی که مقرر شده است که سخنرانی رئیس جمهور جدید در آن مکان برگزار گردد ، رو به دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران ، باز می شود ؛ بیش از نیمی از ظرفیت مکان را پیش از باز شدن درها ، محصلین مدرسه علمیه ای پر کرده اند که به آن دانشگاه امام صادق (ع) تهران می گویند . دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران ، از چنین شرایطی بر آشفته می شوند . اعتراضها بالا می گیرد . دوربین صدا و سیمای دولتی ، بی توجه به اعتراضها ، از آنچه که خود می خواهد،  تصویربرداری می کند . چند دختر دانشجو به مزدبگیران صدا و سیمای دولتی حمله ور می شوند و دوربین را به سمت خود می کشند تا از اعتراضات آنها ، به رئیس جمهور جدید ، تصویربرداری کند . 

 رئیس جمهور جدید ، دهان را باز کرده و چشمان را بسته تا شاید که به شیوه منحصر به فرد خود ، بتواند که از دانشگاه توشه چینی کند . زهی خیال باطل ! 

 لنگه کفشی ، در هوا ، دیده می شود . از آن پس ، هیچکس نتوانست که آشوبی را که آتش آنرا محمود احمدی نژاد ، با حضور نسنجیده اش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران ، برافروخت ، مهار نماید . اکنون ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران ، مرکز ثقل جنبش دانشجوئی مخالفان و معاندان است . 

 چندی پیش ، شهوتی نسنجیده از جنس همانچه که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران دیده شد ، در شیراز و توسط رئیس مجلس شورا ، دانشگاهی را که کاملاً آرام بود ، به یک مرکز مخالفت و عناد دانشجوئی تبدیل کرد ! اما ، از لنگه کفش ، خبری نیست . گویا که لنگه کفش ، مخصوص روسای جمهور لجباز دنیا است .

 قهرمان غیور عراقی منتظر الزیدی ، دو لنگه کفش را بطور پیاپی ، بسوی رئیس جمهور لجباز ایالات متحده آمریکا پرتاب می کند . مرگ بر آمریکا . کاش که مفهوم لنگه کفش را کسانی که بدنبال رابطه با آمریکا ، از طریق هوشنگ امیراحمدی ، هستند ، درک کنند . کاش که آنها که رابطه با آمریکا برقرار کردند ، بدانند که لنگه کفش چیست . کاش آنها که در صدر هیات پارلمانی با نمایندگان کنگره آمریکا نشست و برخواست کردند ، ببینند که لنگه کفش ها برای چه کسانی پرتاب می شود . اگر که انتفاضه فلسطین ، ضد صهیونیزم اسرائیل است . پرتاب لنگه کفش ، ضد کاپیتالیسم آمریکائی است . تاریخ ، از لنگه کفشی که به رئیس جمهور لجباز و دیکتاتور پرتاب شد ، بسیار خواهد نوشت یا شاید که آنرا به موزه بسپارد . نوکران و عاشقان رابطه با آمریکا ، بدانند که لنگه کفش دیگری منتظر آنها است . همچنین ، باراک حسین اوباما ، منتظر لنگه کفشی است که معلوم نیست که در کجای دنیا تولید می شود و از شمار میلیاردها انسان روی زمین ، بر کدام پای چه کسی می رود ؟ پس ، مراقب عاقبت کار خود باشد . دلدادگان رابطه با آمریکا ، بیدار شوید . رهبر ما ، در دانشگاه علم و صنعت تهران ، مقتدرانه راه را به شما نشان داد .

 

مرگ بر آمریکا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد