پوزخندی دیگر در باغ فیلم فجر

هر دم از این باغ ، بری می رسد

تازه تر از تازه تری می رسد


شب بیا باغ


در باغ شهادت را نبندید

به ما بیچارگان ، ز آن سو نخندید


جایزه شمقدری به برگزیده بخش بین الملل فیلم فجر
جواد شمقدری و کاترینا پائولو
افتضاح عکس دسته جمعی محمد حسینی ، جواد شمقدری و مسعود کیمیایی ، کم نبود ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
من جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام.علی جون هنوز هم به دیگران برچسب می زنی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

علی شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.aghajanpour.blogsky.com

سلام. برچسب نیست که من برچسب خورده ترین فرد هستم. آخرین برچسب هم فقدان صلاحیت مکتبی بود.
درد دل است که پس از 32 سال چه می خواستیم و چه شد. ما بی صلاحیت شدیم و چه کسانی صالح!
ما در چشمی از خون و چشمی از اشک داریم و چه افراد پستی که از بالا به ما پوزخندها نزدند. این ها همه از برکات سی و دو سال حمایت بی چون و چرای احمق هایی مثل من است. این خون گریه ها، برچسب نیست، ای برادر. آه و ناله و داد و بیداد و فریاد است که چه می خواستیم و چه بر سر ما آمد.
نمی دانم امثال خودم را نفرین کنم که با جمایت بی چون و چرا از امثال تو، در حماقت سنگ تمام گذاشته ایم. من برچسبی ندارم بزنم، جز حماقت به خودم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد