اولویت ها را فراموش نکنیم

 ما را چه می شود؟ من مخالف حجاب اجباری در جامعه اسلامی هستم. هر واکنشی به بدحجابی در جامعه اسلامی، بهتر است که توسط قاطبه مردم باشد و نه حاکم اسلامی. اما، مساله فرهنگی ما حجاب مردم نیست. مساله بی فرهنگی ما، دولتی ست که برای کوچکترین فعالیت فرهنگی، هزار مجوز می خواهد و برای جشن کثیف موسوم به حافظ، ... مساله بی فرهنگی ما، سینمای بی محتوای کشور است. باور کنیم که سینمای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، به بن بستی رسیده است که جز لجن نمایی زرد و قهوه ای بدن زنان بازیگران خود، دیگر جاذبه ای برای مردم ما ندارد. من به نوبه خود، با تذکر شدید و محکم به جشن کثیف موسوم به حافظ موافق هستم. لغو همیشگی جشن مسخره موسوم به حافظ و بازداشت سریع و قاطع عاملان و تایید کنندگان برگزاری آن، عقلاٌ واجب و جایز است. هر چندکه نباید اجازه داد تا مساله پوچ بن بست هنری و فرهنگی سینمای کنونی ما، به جای ذبح نوجوانان و جوانان در ترکیه و سوریه یا قیام مردم عزیز بحرین، در صدر اخبار رسانه ها قرار گیرد. امروز، مساله خفقان در بحرین و توحش در سوریه و ترکیه، مساله اصلی تری تا مجوز جشن کثیف موسوم به حافظ است که مجوز دهندگان آن، شرعاً گناهکار و مجرم هستند. مساله چند بازیگر بی هنر نیستند؛ مساله سربریدن نوجوانان در سوریه و سربازان در ترکیه است. اولویت ها را فراموش نکنیم!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 01:57 ب.ظ

اینهایی که نوشتید شوخی بود دیگه؟

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 02:08 ب.ظ

شما اجازه بده این انقلاب دزد پرور شکوهمند شما پول ملت رو از زنجانی و دوستای پشت پردش دربیاره بعد بیا و برای یه جشن سینمایی اینطوری یقه جر بده. محمودخان هشت سال به پشتوانه نظرات آدمهایی همچون شما کل مملکت رو شخم زد آخ هیچ کدومتون در نیومد حالا واثه یه جشن اینطوری دستور بازداشت می دید.

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 02:13 ب.ظ

و بیشتر از همه این مایه ی تاسف هست که برای شما فقر, بیکاری و هزاران مشکل ریز و درشت مملکت خودت اولویت ندارد اما سرباز تورکیه و سوریه در اولیت هست.
اینها نشون میده شما نه در ایران که در هپروت ساختگی خودتون زندگی می کنید و از بدیهی ترین مسائل درو و برتون غافلید.

نیلوووووووووووووو جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 02:52 ب.ظ http://maloosak.69.mu

سلامی به شیرینی دلتون میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی از لطفتون
8854

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد