پیام های چهار رای اعتماد عجیب

نخست اینکه اگر اسحق جانگیری به تصادف سه نفر را از خیابان های تهران پیدا می کرد و همراه محمد شریعت به مجلس معرفی می شدند باز هم مجلس دهم به همه آنها رای اعتماد می داد. دیگر اینکه محمد شریعت با چهار رای کمتر از دژپسند تابلوی وزارتخانه اش را تغییر خواهد داد که بزرگترین سوال رخداد عجیب دیروز همین میزان رای اعتماد به محمد شریعت بود. در پایان تفاوت ۵۰ رای کمتر به فردی بنام اسلامی با دیگر افراد پیشنهادی بود که نشان از وزن اصلاحات در مجلس دهم دارد. زیرا فقط اصلاح طلبان با این فرد اعلام مخالفت کرده بودند.


نتیجه گیری:

۱۵۰ نماینده مجلس همراه با علی لاریجانی رای می دهند.

۵۰ نماینده مجلس اصلاح طلب هستند.

۹۰ نماینده مجلس با عارف و لاریجانی هم داستان نیستند.

با سابقه مدیریتی ضعیف محمد شریعت به زودی صندوق های دولتی بسوی ورشکستگی خواهند رفت و سیستم تامین اجتماعی برای همیشه ملغی خواهد شد.

با سوء عملکرد گسترده و معرفی هر کسی به عنوان وزیر شباهت حسن روحانی و دولت او با محمود احمدی نژاد و دولت او هر روزه بیشتر شده و خواهد شد.

سرانجام اینکه ژنرال های اصلاحات همنشین گروهبان ها شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی اشرفی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 09:37 ق.ظ http://timecampaign.blogsky.com

ناصرالدین‌شاه قاجار در ماه رمضان نامه ای به مرجع تقلید آن زمان میرزای شیرازی به این مضمون نوشت:
ڪه من وقتی روزه میگیرم از شدت گرسنگی و تشنگی عصبانی میشوم و ناخودآگاه دستور به قتل افراد بی گناه میدهم؛ لذا جواز روزه نگرفتن مرا صادر بفرمایید!

میرزای شیرازی در پاسخ به ناصرالدین شاه نوشت:
بسمه تعالی... حڪم خدا قابل تغییر نیست. لڪن حاڪم قابل تغییر است. اگر نمی‌توانی به اعصابت مسلط شوی از مسند حڪومت پایین بیا تا شخص با ایمانی در جایگاه تو قرار گیرد و خون مومنین بیهوده ریخته نشود!

این حڪایت، سرگذشت خیلی از مسئولین بی وجدان، بی غیرت، تنبل و عشق ریاست است!

ڪه باید به اینها گفت اگر نمی‌توانید مشڪلات مردم رو حل ڪنید حداقل جای خودتون را به ڪسی دیگر بدهید ڪه چاره ساز باشد؛ نه مشڪل ساز...!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد