تظلم به دانشجویان ...

 در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران ؛
 نیروی انتظامی در میان تجمع کنندگان شمع توزیع کرد .

 خبرگزاری فارس : نیروی انتظامی ، به منظور اعلام همدردی با مردم مظلوم غزه ، در میان تجمع کنندگان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، شمع توزیع کرد .

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، در جریان تحصن شبانه دانشجویان که از ساعاتی قبل ، به منظور تعطیلی دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، در مقابل این دفتر برگزار شد ؛ نیروی انتظامی ، اقدام به تشدید تدابیر امنیتی کرده است و اجازه ورود به داخل کوچه و نزدیکی به دفتر حافظ منافع مصر را به دانشجویان نمی ‌دهد .
 همچنین ، نیروی انتظامی ، با توزیع شمع میان تجمع کنندگان ، با مردم مظلوم غزه اعلام همدردی و نیز ، بر وظیفه خود ، مبنی بر حفاظت از دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، تاکید کرد .
 تجمع کنندگان که تعداد آنها به ده ‌ها نفر می‌ رسد ، هم اکنون ، در حال برگزاری مراسم عزاداری و قرائت سوره حشر هستند و اعلام کردند ، پس از این مراسم و تا زمان تعطیلی دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، به تحصن خود ادامه خواهند داد .


 

 درگیری پلیس با تظاهر کنندگان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر

 خبرگزاری فارس : دانشجویان ، خشمناک از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اقدامات سازش کارانه کشور مصر ، به سمت درب دفتر حافظ منافع این کشور در تهران ، حرکت کردند . اما ، با مقاومت نیروی انتظامی مواجه شدند .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، دانشجویان معترض از سراسر کشور ، پس از اتمام تجمع اعتراضی خود در مقابل دفتر سازمان ملل متحد که در اعتراض به سکوت مجامع بین‌المللی ، در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، انجام شد ، با پای پیاده مسیر طولانی را طی کرده و در اعتراض به سازش سران دولت مصر با رژیم اشغالگر قدس ، در مقابل دفتر حافظ منافع این کشور در تهران تجمع اعتراض ‌آمیز خود را آغاز کردند .
 در این تجمع ، دانشجویان خشمناک از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اقدامات سازش کارانه کشور مصر ، به سمت درب دفتر حافظ منافع این کشور در تهران حرکت کردند . اما ، با مقاومت نیروی انتظامی مواجه شدند .


سئوال اساسی این است که علت مقاومت نیروی انتظامی علیه دانشجویان بسیجی چیست ؟ حقیر ، همواره از مسئول محترم نیروی انتظامی ، بعنوان یکی از دستآوردهای موفق کادرسازی ، در نظام اسلامی ، یاد کرده ام . اما ، پاسخ به پرسش جاری را نمی دانم !

نظرات 1 + ارسال نظر
مجدالدین شنبه 14 دی 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://3ealef.blogfa.com

سلام
بابت لینک ممنون
کاش خودتان را بیشتر معرفی می کردید. برای آشنایی بیشتر با دیدگاه ها یتان بیشتر خواهم آمد
یا حسین

برای آشنتئی بیشتر می توانید به وبلاگ زیر مراجعه نمائید :
www.aliaghajanpour.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد