تقدیر از زحمات اخیر ناجا

بسم الله الرحمن الرحیم 


جناب آقای احمدی مقدم
فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 ضمن عرض سلام و خسته نباشید و تبریک ایام مبارک ماه ضیافت بزرگ الهی . اینجانبان ، جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور ، از زحمات ایثارگرانه شما و همکارانتان در امر صیانت از آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سپاسگذاری می نماییم .
 امروز ، بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست که دشمنان ایران اسلامی با همسویی برخی از نخبگان مردود و نادان داخلی ، سعی داشتند تا انتخابات با شکوه 40 میلیونی را غیر شفاف و مخدوش جلوه بدهند و در همین رابطه ، برخی از اغتشاش طلبان را به خیابان ها گسیل داشتند تا بدینوسیله ، کودتایی را علیه آرای مردم ، سازماندهی نمایند .

 بدون شک اقدامات گسترده حضرتعالی در مهار این کودتای نافرجام علیه رای ملت شریف ایران ، درتاریخ افتخارات نیروی انتظامی ثبت خواهد شد.
 همچنین شایسته است بدینوسیله از زحمات کلیه اعضای آن نیرو اعم از پرسنل رسمی و سربازان غیور بخش های مختلف نیروی انتظامی که در طول اغتشاشات همواره مورد حملات وحشیانه افراد مسلح و غیر متمدن قرار داشتند سپاسگذاری نموده و وعده پاداش بزرگ الهی را برای این جان نثاران یاد آور شویم.
 امروز یکایک شهروندان ایرانی قدردان دلاوری ها ی سربازان عزت و امنیت کشورشان هستند و خدمات گرانقدر آنان را ارج می نهند.
 حاکمیت قانون در کشور امری است که بصورت مطالبه ای عمومی و گسترده انتظار می رود و در ابعاد وسیعی متکی به نقش آفرینی حضرتعالی و همکارانتان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد. 

 
 با امید پیروزی و سربلندی تمامی سربازان شریف ملت مسلمان ایران 
 

جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید نورمحمدی دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://saeedn.persianblog.ir

خدا خیرت بده. تو این روزای تلخ کلی باع خنده ام شدی. اصلا عوض نشدی برادر.

کسانی که از سال 1375 من را می شناسند نیز، همین را می گویند که اصلاً عوض نشده ام. خدا را شکر. در ضمن خوشحالم که خنده بر لبان تان است. برای شما، خیلی نگران بودم، از دوسیان بپرسید...

اندیشه رهایی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://parto-e-noor.blogfa.com/

سلام
زنده باذ آزادیخواهی وآزادیخواهان
به ما سر بزن ودر صورت تمایل تبادل لینک کنیم
یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد